Dobrze działająca infolinia telefoniczna z odpowiednim pokierowaniem klienta w celu uzyskania wymaganego połączenia jest jednym z najważniejszych aspektów dla liczącej się firmy. Często pierwszy kontakt z firmą to właśnie kontakt telefoniczny, poprzedzony właściwym wskazaniem odpowiedniej osoby czy przekierowaniem do właściwego działu. Nie tylko nagrania IVR (internet voice response) wzmacniają wizerunek firmy, jeśli są czytane przez profesjonalnego lektora, ale również w logiczny sposób pomagają dzwoniącemu w wyborze właściwe ścieżki kontaktu. Niestety często jeszcze słyszymy, także wśród dużych firm – robotyczne nagrania z syntezatora mowy, bezpłciowe, nieczytelne z fatalnym akcentem – tego po prostu nie da się zautomatyzować. Dlatego też firma Hart dbając o swój wizerunek zdecydowała się na nagranie u nas zapowiedzi IVR w języku polskim. Na ten moment trwają również przygotowania do nagrania zapowiedzi w języku czeskim i słowackim, gdzie również będziemy mieli okazję je realizować.
Zapraszamy do odsłuchania fragmentu zapowiedzi w wersji polskiej.