Bank lektorów
Znajdź lektora:

Aktualności

Pakiet nagrań lektorskich dla Santander Bank w 4 wersjach językowych!

Data dodania: 03.01.2019

Miło nam poinformować, iż Studio Nagrań Lektorskich Lektoring.pl zrealizowało obszerny zestaw nagrań Internet Voice Response (IVR) na infolinię główną banku Santander Bank Polska. Realizacja obejmowała nagranie czterech wersji językowych – hiszpańskiej, angielskiej, ukraińskiej i polskiej.

Głosy lektorskie stanowią nasz Bank Głosów , a wśród nich znalazły się:M.M. (wersja angielska) – IVR dla Santander

  • M.M. (wersja angielska) – IVR dla Santander
  • JUL.SE. (wersja hiszpańska) – IVR dla Sandander
  • RO.VI. (wersja ukraińska) – IVR dla Sandander
  • A.M. (wersja polska) – IVR dla Santander

 

Nagrania będą wizytówką Banku dla wszystkich klientów przychodzących oraz tych, którzy są już obsługiwani przez Bank za pomocą zaawansowanego systemu Infolinii telefonicznej. Dzięki nagraniom w łatwy sposób można załatwić wymagane sprawy, zautomatyzować procesy, które nie wymagają ingerencji pracowników Banku czy dowiedzieć się o wszelkich innych informacjach.

Powyżej prezentujemy jedynie drobny fragment zrealizowanych nagrań.

Szybki kontakt

Oszczędzamy Twój czas - wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie.

Szukam lektora:

Pole emisji:

...

W jaki sposób znalazłeś Lektoring.pl?

Zobacz także

Nagranie IVR dla marki IONOS (Home.pl)

19.10.2019

Na zlecenie firmy Home.pl - lidera usług hostingowych w Polsce zrealizowaliśmy nagranie na centralę telefoniczną w języku węgierskim i rumuńskim. Firma wprowadziła na te rynki markę Ionos, której to zapowiedzi…

czytaj dalej »

Współpraca z Grupą LUXMED – liderem w świadczeniu usług medycznych

21.02.2019

Miło nam poinformować, iż zrealizowaliśmy pakiet zapowiedzi telefonicznych w wersji polskiej i angielskiej dla Grupy Luxmed - lidera w świadczeniu usług medycznych w Polsce dla osób prywatnych i firm. Realizacja…

czytaj dalej »

Wykonanie nagrania zapowiedzi IVR dla firmy HART

21.02.2019

Dobrze działająca infolinia telefoniczna z odpowiednim pokierowaniem klienta w celu uzyskania wymaganego połączenia jest jednym z najważniejszych aspektów dla liczącej się firmy. Często pierwszy kontakt z firmą to właśnie kontakt…

czytaj dalej »